Den 143....21.7.12

Zase koukám takové pohledné to dnešní datum je....a mě zmizela z jezírka ta poslední rybička. Nevím kdy, ale dnes jsem se šla podívat ven a koukám, že se najednou nějakým záhadným způsobem vyčistila vod, že bylo vidět až na dno a rybka nikde.....asi jí ulovila nějaká kočka, nebo možná někdo ze psů, nevím....tak jsem si řekla že zkusím ty řasy či co to tam je vyničit bazénovou chemií a nalila jsem tam trochu vločkovače a dala chlór. Voda se v mžiku začala srážet do takových bílých obláčků, zprůhledněla ale ty sraženiny tam zůstaly na dně. A teď jak je odtamtud dostat. Uvidím jak to bude vypadat zítra, a pak to zkusím něčím nějak vysát. Vybírat to nejde, protože se to okamžitě zase rozpustí. V dobré víře jsme si blb přidělala práci navíc....

Zase mi okupovali rudbeckii motýli tak jsem neodolala....už tady sice jednou paví oko bylo, ale když na té kytce jí to tak sluší....tak se snad zlobit nebudete.

Komentáře