Den 144....22.7.12

Včerejšek jsem vypustila protože jsem byla za a) už děsně líná a za b) dávala jsem dohromady Mých Top 5 filmů. Možná se může zdát že to je záležitost na pár minut, ale ono pěkně si sesumírovat filmy které pro člověka něco znamenají a zaslouží si být na vrcholu přece jen není až tak jednoduché. Padesátník už má za sebou tisícovku shlédnutých filmů, protože než začaly u nás multiplexy přece jen finančně dostupná byla kina klasická a kdo nebyl zhýčkán návštěvou takového multiplexu někde v zahraničí ani nevěděl o co jde. Popravdě? Byla jsem v takovém kině, dokonce na 3D filmu a musím říct že snad krom zvuku mi připadají klasická kina mnohem příjemnější....jsem v tomhle asi zpátečník. A tak jak jsem sumírovala a vybírala bylo najednou spousta hodin a já už neměla náladu na další psaní.

Dnes vzala dcera ven Baldricka, jediný ještě pořádně na zahradě nebyl protože se bál. Ostatní dva kočičóni si vesele za dozoru po zahradě couraj a když je to přestane bavit vylezou na strom a tam si dají šlofíka. Baldrick ne, ten se s vyvalenýma očima plazí podel zdi a zoufale hledá kudy by se dostal domů. A tak včera šel na další zvykačku. Zřejmě ale jeho názor dostal nějaký impuls a on otočil o 180°. Začal z průzkumem a co chvíli bylo vidět jeho ocas jak mizí někde v keřích. Ale nebylo zas tak pěkně aby se dalo sedět venku tak byl odchycen a za nesouhlasného velmi důrazného protestování odnesen domů. Od té chvíle čeka za dveřmi na sebemenší příležitost vyrazit zase ven....

Komentáře