Den 150....28.7.12

Dnešek byl ještě příjemnější jak včerejšek hlavně tím, že bylo teplo ale foukal docela čerstvý vítr, takže nebylo tak dusno a vlhko jak včera. Jenže stejně jsem si nakonec svou představu že se nehnu z bazénu nesplnila. Nejdřív jsem se dala do převlékání peřin, pak pěkně praní a věšení a praní a věšení, na chvíli jsem sice spočinula na lehátku na bazénu, jenže ač je psáno že je do 90 kil a to nemám skoro jsem se na něj nevešla. Takže jsem zase otráveně vylezla a šla si lehnout na terasu....jenže pak se začala slézat rodina do kupy a tak jsem šla vařit pozdnější oběd a po něm hurá pro sekačku a dosekat to co jsem měla nehotové ze včera. Rychlá sprcha a dcera už stepovala a mami jdem na jedno na Srnov. Je to totiž příjemná dvoukilometrová procházka kde se člověk po stoupání do kopce, pak dolů a zase nahoru odmění zaslouženým pivkem.... Točeným..... Černým Bernardem....

Dneska se mi taky podařilo zas jednou vytáhnout Ferdáska ven, z klece si vyleze kdy se mu zachce ale na ruku vzít nejde. Maximálně kdy zapomene že si obral veškerá letková pera a najednou se mu zachce roztáhnout křídla a letět. To se pak ozve jen žuchnutí, na zemi zůstane podruvá silueta papouška a on sám sedí a vyjeveně kouká. To pak vezme rukou za vděk. Víc fotek i video bude na Dandíkovi. a tady je malá ochutnávka...

Komentáře