Den 159....6.8.12

Dnes jsem si zaplatila předposlední výstavu letošního roku. Utíká to hodně rychle, není to tak dlouho kdy jsem netrpělivě čekala v únoru v Brně před kruhem a čekala na ohodnocení od dvou nejlepších severských rozhodčích přes dandíky. A ta dnes placená výstava je také shodou okolností v Brně. Jen ne mezinárodní ale pouze národní. Nebývá tam proto tolik lidí a psů a Bobeš na ní vloni získal svoje první ocenění BOB a stal se národním vítězem ve svém plemeni....
Uvidíme jak letos, ale to až na konci září.....i když to vlastně bude cobydup.

Na jaře jsem si koupila tři nové růžičky, z kterých se nakonec vyklubaly dokonce čtyři. Sice dvě jsou oproti obrázku o dost jiné, ale to mi nevadí, to jsem i čekala, za to ta poslední co mi dnes vykvetla je přesně to co tam bylo. A všechny úžasně voní, což dnes moc u čajohybridů není....a proto jim i odpustím, že nevypadají tak jak by měly....


Na obrázku to vidět není, ale vnější část okvětního plátku je žlutá, zatímco vnitřní část je červená...mám problém ze zobrazením barev zvlášť co se týká červené, ale teď mne napadlo, že jsem si tam něco přehazovala takže to zkusím přehodit zpět, co to udělá.

Komentáře