Den 173....20.8.12

Opět dneska o den později, asi už večer server blogu nevydržel vedro a spadnul, protože jednu chvíli to šlo a když jsem chtěla psát tak konec. A k tomu vedru....Bylo a věřím že všichni kdo museli být v provozech v továrnách, nevětraných kanclech nebo obchodech si to asi opravdu neužívali. Mně naštěstí tohle suché teplo nevadí, a když se při tom dá hupsnout do vody.... co nemám ráda je takové to vlhké vedro, když se vzduch kolem člověka lepí jak pavučina....
A ještě jednu výhodu včerejšek měl a to, že jsem v pohodě vyprala a usušila skorem všechno prádlo které se tu nastřádalo i to co se dovezlo z chaty.
Dneska budu muset vzít konev a za ten včerejšek odměnit kytičky zalitím, ale pár kapek by to fakt už chtělo. I proto, že mám prázdný zalévací sud.

Není to tak dlouho kdy psala Katka jestli někdo neví co je za jednu kytičku. No a už mi taky kvetou a oznamují že bude zase podzim. Japonské sasanky.

Komentáře