Den 182....29.8.12

Včera jsem úplně zapoměla cokoli nafotit, tedy zkoušela jsem, vyfotit měsíc který se blíží zase opět k úplňku....je to děs jak to utíká. A nejhorší je, že ho ne a ne vyfotit. Nevím jak to je možné, když se mi už párkrát podařily vcelku pěkné fotky, za to teď nic....takže vše co jsem nafotila jsem zase vymazala a tudíž nebyla žádná fotka....Zvláštní náhodou se mi sešli včera dva lidé, oba rodáci z Košic, oba žijící dlouhá leta v Čechách a oba mají narozeniny ve stejný den. A mě se podařilo tyhle dva lidi, kteří spolu kdysi vyrůstali a znali se od dětství, ale pak se v běhu let navzájem ztratili dát zase dohromady....je to skvělý pocit dát takhle přátele po letech dohromady a vidět jak jsou rádi, že se zase sešli..... a po pravdě oba dva jsou to skvělí lidé a já jsem ráda že je můžu také zvát svými přáteli.


A tak ráda bych tuhle kytičku věnovala Wikimu a Val k narozeninám....Jsem ráda že vás znám.

Komentáře