Den 195....11.9.12

Dneska je to bez fotky, nemám žádnou protože jsem hned dopoledne vyrazila za maminkou, vezla jí nákup a tak jsem si ani nebrala foťák sebou, protože už tak jsem měla těžkou tašku. Hrozně moc mne překvapila jak se skvěle drží. Vyklízí vlastně od té doby co se vrátila z nemocnice a je vidět že jí to moc pomáhá. Vzala jsem jí dobrůtku z cukrárny a daly jsme si spolu kafe. Jen doufám, že jí to nakonec nějak nesejme, zatím je v klidu a jen jsem jí schválila to že nebude pohřeb a žádný nervy drásající obřad. Jak znám svoji "milou" tetičku ta by si z toho udělala one wohmen show a všem by dávala najevo jak strašně svého švagra milovala. Jen maminka by na to doplatila šerednými vzpomínkami na její vystoupení na chalupě. Prostě se sejdem doma a zavzpomínáme a popovídáme.....

Komentáře