Den 201....16.9.12

Již druhý den kdy nemám žádnou fotku....jak jsem se totiž vzbudila začala jsem připravovat a balit věci na odjezd. Je toho po těch čtrnácti dnech vždycky dost a dost a pokaždé mám strach že něco zapomenu. A tak jsem vlastně ani na focení nevzdychla, zvlášť když už byl foťák s noutbůčkem pěkně zabalený a uklizený. Udělalo se sice moc pěkně, dost špatně se mi za takového počasí odjíždí, navíc do dost rozhádaných rodinných vztahů. Když jsem si ale představila co mne doma čeká za práci po těch čtrnácti dnech, natož kdybych ještě zůstala déle bylo by toho tolik že bych nevěděla kam dřív. Nejvíc toho vždycky obnáší zahrada, sekat, uklidit popadaná a shnilá jablka, praní prádla jak toho co se nahromadí doma tak toho co se přiveze z chaty, a další a další. No nic, nedá se nic dělat, musím domů.....

Komentáře