Den 218....3.10.12

Překvapivě krásný den byl ten dnešní, teplý a slunečný....takže mne napadlo že půjdu fotit nad ves nějaké pěkné obrázky. Jenže když jsem vyleza na kopec zjistila jsem, že není vůbec co hezkého fotit. Takové nijaké to je....a navíc dost rozestavěných domů je na protějším kopci takže ani tam není nic zajímavého. Takže jsem si řekla že tedy půjdu fotit na místní hřbitov, je tu pár hezkých hrobek po původních německých obyvatelích. Když jsem tam přišla, zjistila jsem že tam je jedna ne zrovna příjemná obyvatelka takže ani tam jsem nakonec neuspěla. A co mne překvapilo, že bylo zrušeno spousty hrobů, majitelé byli vysídleni a sem už zřejmě nikdo nejezdí, tak se prostě zrušily. Druhý vjem byl jak strašně malinký ten hřbitov je, a těch pár českých hrobů místních obyvatel nezabírá moc místa....nové nevznikají, protože většinou nechávají pozůstalí nebožtíky zpopelnit. Počkám si až na dušičky a pak vyrazím znovu něco nafotit....

A jak jsem se hrabala ulicí nahoru nemohla jsem si nevšimnout nádherného balkonu našich sousedů přes zahradu. Že jen v Rakousích to jde....

Komentáře