Den 237....22.10.12

Paráda....od rána to vypadalo nadějně, totiž že se snažilo sluníčko už od rána prolézt skrze mlhu. Nakonec se mu to i podařilo a tak opět svítilo nádherně celý den. Dokonce jsme si dali s obchoďákem i zřejmě už opravu poslední letošní kafe venku na terase, a já šla pak likvidovat to shrabané listí. Nejdřív jsem myslela že to budu odnášet vakem na kompost, ale nakonec jsem zjistila, že to je vcelku ještě suché a tak jsem s radostí vytáhla lux na listí a pěkně ty nahrabané hromádky vyluxovala. Pak jsem jen shrabala ta opadaná jablka a odnosila jen ty. Zbytek se pěkně rozšrotoval tím luxem a tak z těch deseti hromádek byly ve finále jen tři, což je fajn, nemám to už pomalu kam sypat.
Ještě jsem měla v plánu spálit větve které mám na ohništi a přidat k nim ty drobné ze včera, ale sousedka začala pyskovat na jejího manžela když chtěl jít pálit on, tak jsem od toho raději pro klid ustoupila....

Tak takto se ráno snažilo sluníčko vyhrabat s mlhy....

Komentáře