Den 245 + 244.....30.10 + 29.10.12

Včera jsem nějak neměla moc náladu brát foťák do ruky, a taky to podle toho vypadalo. Jedna fotka a ještě ne úplně tip ťop. Ale prográmek na úpravu pomohl trochu vylepšit ne zrovna kvalitní obrázek. Nebo spíš tak upravit že se to v jeho rámci ztratí..... Původně jsem chtěla vyfotit kocoura před kterým spal Mates, jenže ten jak slyšel že se zvedám hned vystartoval zjistit proč, takže tam kocour zůstal sám.


Dneska jsem spíš než na nějaké fotolovení venku dávala dohromady nějaké články pro uveřejnění jelikož hrozilo reálné nebezpečí že zůstaneme bez netu, protože skončil původní provozovatel a museli jsme přejít k novému. A je potřeba přepojit něco na sloupu s linkou. A ten stojí v zamčené zahradě. A její majitel byl v Německu. A nám končí net zítra....takže pro případ že by to nevyšlo se s ním domluvit a dokud my to ještě myslelo jsem dneska psala, skládala a vkládala....ale naštěstí to dopadlo dobře a zítra to přijdou přepojit. No mám tedy alespoň trošku strejčka, pro případ, že bych zase někam musela vézt manžela....
Odpoledne se začali přízemáci na posteli žrát a tak jsem jen tak lehce udělala pár obrázků....

Komentáře