Den 246....31.10.12

Tak už je poslední říjen....toto utíká, toto spěchá ke konci roku. Fuj, až moc rychle....a nastane ta nepříjemná část roku, kterou bych nejraději prospala jak medvěd. Sice dneska bylo krásně slunečno, dost mne to překvapilo a na sluníčku i příjemné teplo bylo a tak jsem nelenila a šla se cáchat do jezírka....
Mám ho přikryté sítí aby do něj nepadalo listí z vrby a stébla s listy od okrasných trav, jenže jak nasněžilo stáhlo to síť do vody a spousta listí tam splula. Musela jsem jí tedy stáhnout tak abych mohla listí sesypat, vylovit umrlé žížaly a utopené listy z vody a znovu napnout. Při tom mi stále padal jeden kámen z rantlu do vody a já ho pořád musela v té ledárně lovit.
No naštěstí je vyloveno, nataženo a podloženo, aby se to neválelo po hladině....

A dneska zase jedna kytičková, to je ta poslední kterou jsem dostala minulý pátek za řízení :)
Jmenuje se nevadlec a možná jí znáte i ze zahrádek a používá se jako kytička do suchých aranžmá....

Komentáře