Den 262....16.11.12

Dnes jsem se tak trochu věnovala probírce fotek, šití další adopční vestičky a hlavně jsem se dneska stala členem Fotografia klubu na Blog.cz.
Je to pro mne velká čest, přihlášku jsem sice posílala, ale nepočítala jsem s tím, že bych byla přijata, zvlášť po tom, co jsem viděla fotky u již přijatých členů. A taky jsem si chtěla ověřit jestli ty oslavné a pochvalné komentáře mají reálný základ. A síto bylo přísné z dvaceti přihlášených v tomto kole prošlo jen osm. Přiznávám že já dvěma hlasy ku jednomu podmínečnému... o to větší radost mi to udělalo, ale je to zároveň i velký závazek a něco co mne bude nutit se ještě zlepšovat.....

Tenhle zvláštní sukulent mi koupil manžel vloni na jaře, rozrůstá se kolem květináče jak blázen, nemá žádnou hlínu, jen strašnou spleť kořenů a do květníku mu jen liju vodu. Podvakrát mi vyhodil stonek s poupaty a podvakrát mi ho ukousaly kočky, takže nevím jak kvete. Tak snad zase ještě něco bude a pak ho dám z dosahu těch potvor....

Komentáře