Den 263....17.11.12

Dneska svátek, nesvátek jsem opět sloužila jako šofér náhradník. Jeden z manželových zákazníků potřeboval opravit kopírku a jelikož jedou nonstop celý týden razili jsme dnes do Hanušovic. Je to město pod Jeseníky, a nad ním je na kopci velký kravín a vedle něj sídlí ona firma kam jsme jeli. Šla jsem se projít, protože se mi nechtělo čekat v kanceláři. Jenže ono tam zas tak moc na koukání nebylo a do krajiny také vidět nebylo jelikož bylo pěkně hnusno. Lezavo, fučel studený vítr a popadávalo něco co nevím jestli byla vlhká mlha, mraky či déšť. Ale nakonec jsem tam objevila určité objekty k focení, a to kravky a koně. Jestli to bylo tím počasím nebo co, všichni se pohybovali jak ve zpomaleném filmu. Zvlášť ti koníci, připadali mi jak dinosauři, jak se pomalu, rozvláčně a rozvážně pohybovali a scházeli pomalounku k ohradníku aby se podívali kdo že to tam stojí. Někteří se dokonce za celou dobu vůbec nepohnuli.

Vybrala jsem si tam jednu kravku a fotila jí, a ona tam odevzdaně stála a čučela, a čučela aby se pak pomaloučku otočila a odkráčela za ostatními....

Komentáře