Den 271....25.11.12 + 270....24.11.12

Proč zase dva dny najednou? Protože mám jen jednu fotku. Včera mne zradila technika, jediná fotka kterou jsem na poslední chvíli udělala byla rozmazaná a dneska jsme díky dopolednímu vaření oběda a odpolednímu sledování poslední VC F1 zase stihla udělat také jen jednu, tedy použitelnou. Měla jsem z rána spoustu obrázků strakapouda ovšem foťák si zase zaostřil na něco úplně jiného a tak z nich nic nebylo.
A tím, že se dnes uzavřela série VC už definitivně nastalo horší období roku. Zima. A tu nemám ráda....

Na okně mám velikou marantu, koupenou před pár roky za levný peníz v supermarketu. Původně měla na výšku něco kolem půldruhého metru, ale postupně začala jak to dělají kytky ze supermarketů dělat, odumírat. Až z ní zbyl jen malý kousek. Myslela jsem si že už je po ní, tak jsem ten kousek přesadila a postavila na okno. A ona se zase dala vesele do růstu. Už jí je plný velký květináč a už má zase tak třičtvrtě metru výšky.....a tady je detail kresby na listu....

Komentáře