Den 273....27.11.12 + Den 272....26.11.12

Dalo by se říct, že přímo úměrně tomu jak se dřív a dřív venku stmívá, mne víc a víc opouští touha vylézat ven. Pokud nemusím ani nevystrkuju ven nos či jiné orgány. Mám podezření, že se ze mne stává po letech izolace medvěd brtník...
Přistihla jsem se při tom, že ráno toužím po tom nevylézt už z vyhřáté postele, ale naopak zachumlat se do peřin, usnout a vzbudit se až na jaře.....Vždyť co je krásnější než všechen ten vekovní šedý hnus zaspat a vzudit se do právě rašícího jara!

Z pana Bobeše je momentálně třetí barevná varianta, žádný pepper či mustard ale silver!. I když mě se tak líbí, bohužel není takto uznaným plemenem...


Dnes se dal manžel do opravování a zkoušení kopírky kterou dovezl pro zákazníka a všechny kočky, tedy krom Majdy vyzkoušely jaké to je na ní sedět jak na rozhledně. Ovšem jedině Baldrick si svou pozici uhájil a také se patřičně z vršku rozhlížel po nás podaných...nutno podotknout že pod ním docela díly úpěly. Ostatně už dvakrát se mu podařilo odstavit manželův počítač tím, že se mu prošel po klávesnici, něco zablokoval a počítač nešlo nastatrtovat ani resetovat. Takže se musela vyndat baterka a pak se to zase čaplo....

Komentáře