Den 278....2.12.12

Dnešní úkol splněn, mám hotový věnec na dveřích ale i adventní svícen. Ten k štědrovečerní večeři teprve budu dělat, páč by mi zbytečně schnul a pochutnávaly by si na něm kočky... Dokonce upečené dvě dávky vanilkových rohlíčků, mám různé recepty a jelikož vanilkové rohlíčky můžeme, dělám vždycky podle všech receptů. Na zítra mám připravené linecké, zatím jen jednu dávku, toho také musím dělat hodně, tak ještě musím vyhrábnout z těch mnoha recepisů další. Jelikož jsem se na letošek zařekla, že peču jen minimálně druhů a tak s pečených už jen makronky. Vosí hnízda z nepečeného a pak spíš klidně udělám štrúdly a štoly...stejně je dost opomíjíme, tak letos budou.

A tohle je výsledek mé dnešné umělecké práce, tedy ještě zítra po něčem doma kouknu a dozdobím ho....

Komentáře