Den 281....5.12.12

Dneska jsem si udělala konečně po letech co tu jsme a co se Třebová vánočně zdobí fotovýlet do města abych nafotila něco málo z nálady a ze sněhu (tedy té trochy) co je. Napočítala jsem celkem pět ozdobených velkých stromů, jeden tedy nesvítil, což mne docela zklamalo, protože je na druhém ze tří náměstí v Třebové. A překvapilo mne že ani u nádraží není žádná výzdoba, ač je jeho okolí vlastně první co případní návštěvníci z města vidí...O to víc byly ozdobené některé domy. Vkusně ale samozřejmě i nevkusně, to podle toho jestli majitelé preferují eleganci vietnamských tržnic, nebo klasiku pařížských bulvárů. Tedy buď neskutečnou barevnost, blikání a jiné efekty, nebo klasiku bílých světýlek bez onoho rušivého blikání.
Na to že byl Mikuláš, jsem potkala cestou jen jediné dva s doprovodem....

A tady nabízím jeden z těch pěti stromů....

Komentáře