Den 288....12.12.12

Tak si říkám, proč že si ti Mayové vybrali ke konci kalendáře 21.12.12 když to dnešní datum je mnohem pohlednější....tři dvanáctky za sebou to je přece jen lepší. A jelikož byl dneska krásnej slunnej den, vyrazila jsem si jen tak sama s foťákem na procházku. I když to chvilku vypadalo že se zase hodně rychle vrátím, protože mi zničehož nic přestal zase foťák ukládat fotky a totálně se zasekl. Takže jsem musela vyndat a nandat baterky, celé nastavení vyresetovat, naformátovat kartu a zase se rozšlapal. prostě mi tohle čas od času udělá a já nevím proč. No a když jsem ho zase rozchodila začala mi svítit červená baterka. Hlavně že radím všem ať si koupí ještě jedny baterky a nosí je sebou ale já si je debil nechám doma. No vytrestalo mě to, protože jsem díky tomu přišla o nejzajímavější záběry z procházky, protože se najednou za nade mnou na poli ukázaly tři srnky a kousek ode me se vydaly přes cestu a při tom se zastavovaly a čučely na mně.....no holt za blbost se platí....

Komentáře