Den 298....22.12.12

Neskončili, jsme jasná zpráva....
Ale naopak podle jiných mayských podkladů nás právě
21.12.12. opustilo devět věků démonů
a čeká nás třináct věků andělů....
Alespoň tak mi tvrdila dcera, která včera sledovala
dokument o Mayích. Proto končil jejich kalendář
tímto datem, aby dneškem začal nový, pro svět snad lepší čas...
Myslím že to není zas tak špatná idea, představa, že snad
dožiji svůj život v klidu a dostatku.....
Ovšem na co si nemůžu stěžovat to je nedostatek udělané
práce dneska. Vlastně to co jsem měla předsevzáno udělat
mám hotové. Zítra jen dovařím a uklidím do mrazáku polévku
a obalím a uklidím kapra. A dokonce nám dneska chvíli
chumelilo a je bílo. Ovšem počítám, že zítra zase pokvetou fialky.
Ale ať se děje co chce, já tohle dopíšu a jdu do peří....mám toho
dneska už fakt dost.Ještě že je okolo nuly a já můžu všechno
co potřebuju mít v chladnu a nevejde se do lednice nechat venku.

Takže jedna štolička, kdo si dá?



Komentáře