Den 308....1.1.13

Tak jsem přežila nejen konec světa ale i konec roku. Je pravdou, že na rozdíl od konce světa, který by byl ráz naráz, konec roku je jaksi zdlouhavým....celý den od probuzení čekat na to, že skončí. Ovšem je to důvod k nějaké slávě? Není....opět přijde další rok, stejně "vypečené" kecy státníků, stějně budem bráni u huby jak ty roka předchozí a stejně si z nás s naprostým klidem budou politici dělat prču, jací jsme hovádové, že jim žerem s nadšením ty jejich novoty a všechno co vymyslí ve svých zhovadilých mozcích. Takže TOHLE je důvodem ke slavení?....Snažím se už leta o to, když nemohu být na ten konec roku s těmi o které bych moc stála, udělat si z něj prostě úplně obyčejný den jako každý jiný, což vlastně je. Žádný státem uznaný svátek to není, jen prostě den, kdy jedna bída končí a druhá začíná. Ovšem manžel stále na to nechce slyšet. Je Silvestr tak se MUSÍ slavit. Protože to je prostě norma, dělají to všichni. A tak ho pravidelně nechávám v obýváku ať si sleduje tývý s jejími stupidnějšími a stupidnějšími programy a já si dělám svůj obyčejný den a čekám jak na trní kdy si konečně dáme ten přípitek a já zalezu do peří....a to jsem nejspokojenější. A jestli platí to, že Jak na nový rok, tak po celý rok díky tomu bych měla být spokojená celý ten další bídný rok....

Proč zrovna tahle fotka? Je stará 20 let ale dnes vytažená na světlo z temnot archívů. Mladej se co nejdřív bude stěhovat s Kunou do jejich pronajatého malého bytečku. Ne že bych mu to nepřála, má na to aby zkusil samostatný život už dost let, ale budu tím potrestaná já, protože alespoň tu trochu technické práce kterou doma nebo na chatě a to hlavně na zahradě, dělal zůstane úplně na mě, protože muž tohle všechno bere jako zbytečnost....Nějak ten čas strašně rychle letí!



Komentáře