1/ 52

Než jsem začala sepisovat a dávat dohromady nějaké drobnější
i větší radosti které mne za den potkaly, bylo jich dost a dost. Jenže
jak došlo na samotný projekt najednou nic....nic co by se dalo považovat za radost.
A to hned první den. Jo kdyby to mělo být o špatných pocitech a nepříjemných věcech
tak mám hned napoprvé přehršel adeptů. Škrabe mě v krku, začíná
mne svědit v nose a bolí mne svaly. Takže opět na mne leze nějaká
nemoc....takže jedině co mne napadá je.....

1. Dneska 1.3. začíná meteorologické jaro, na astronomické si ještě chvilku počkám. Takže bude už jen lepší
a lepší počasí!

Každá kuchařka mi určitě potvrdí že je radost dělat v kuchyni
když máte dobré vybavení.....

2. Mojí dnešní zásadní radostí, krom toho že zase svítilo sluníčko, je novej ruční šlehač se stojanem a otočnou mísou. Tak jsem ho hned pokřtila a upekla jednu mňamkózní buchtu, kterou hrozně miluju. Tedy já miluju veškeré sladkosti, ale tahle teda je!

Choroba se snaží přelušit působení prášků čímž mi nedělá žádnou radost. Naopak, štve mě to...ale ráno když jsem rozhrnula závěs čekalo mne překvápko...

3. Rozkvetla mi další orchidej, sice má zatím jen jeden květ na stonku, protože ta předchozí poupata buď ukousaly nebo ulomily kočky, případně zežloutla a upadla. Ale ten jeden květ mne dneska tu radost udělal....a potěšil.

I když je TT "Deprese" já dnes v žádném případě depresi neměla,
Sluníčko mne nejdřív vytáhlo na terasu s kávou a pak jsem vzala hrábě, nůžky a šla ostříhat staré odkvetlé kosatce a ozdobné trávy okolo jezírka, stáhla z něj síť proti napadání listů a odhrabala vrstvu spadaného listí a šlupek ze slunečnice pod keři vedle terasy. Tam jsem zjistila jak už jsou vylezlé tulipány které jsem nestačila vloni vyrýt....

4. Zahradničila jsem s RADOSTÍ a LÁSKOU! Po zimě to vždycky jde. Pak už je to jen neustálý boj mezi mnou a plevelem a povinností. A přijel nečekaně i syn.

Není mi dobře, venku sice svítí sluníčko ale šíleně fouká a já jen smutně čučím z okna ven, a nemůžu tam jít. Nechci si uhnat zastydlé dutiny. Takže co mi zbývá jako radost dnešního dne? Něco jo....a myslím že to hlavně znají ženy, když si koupí něco pro sebe...

5. Přišlo mi objednané prádlo a mám radost z toho, že tak rychle a že vypadá a sedí skvěle....přeci jen bez zkoušení...ale už mám zkušenosti z minula, že to je dobrá firma.

V noci jsem začala tak děsně kašlat že mne to málem roztrhalo, pak dorazila zimnice a tak jsem si dneska dopřála luxus toho, že celý den ležím v posteli, napájím se čaji, posmrkávám jeden kapesník za druhým a je mi mizerně. Ale i tu radost jsem zaznamenala...

6. Dozvěděla jsem se ke své nemalé radosti to, že to vypadá, že máme s BOBEŠEM splněný i mezinárodní šampionát! Aniž bych o tom věděla! Respektive mi to nedošlo, že tou třetí zemí která je potřeba je vlastně Česko. Tak si teď počkám jak to dopadne Bobešovýmu tátovi a pak spustím i já akci TITUL.

Dnešek je fakt vyvedenej, od rána nejde normální net a tak horko těžko jedu přes mobilní, je to šíleně pomalý, břicho mne od kašlání už bolí tak, že mám dojem jako bych dělala sto sklapovaček nebo po mě jezdil buldozer.

7. Takže malou radost mi udělali dneska krokusy u jezírka. V pondělí jsem je osvobodila od spadaného listí a dneska jsem zjistila že už mají venku poupata! Kdyby byl ještě jeden slunečný den tak by už krásně rozkvetly....


Komentáře