2 / 52

Druhý týden radostí začíná a já ani nevím
co...všechny radosti které jsem tak nějak měla mizí. Nebo mám tak silnou autocenzuru že si myslím
že to nestojí za zmínku?

1. Konečně se mi udělalo líp a vypadá to že je choroba na ústupu. Sice mne občas ještě chytí takovej záchvat kašle že se mám dojem že si roztrhám průdušky a plíce, ale to už je jen ojediněle.


2.Dneska jsem dodělala částečné trimování Bobeše, pokouším se ho protrimovávat neustále, aby měl stále krátkou srst, a vzhledem k tomu, že letos tolik výstav nebude, když se to nebude dařit nic se neděje.


3. Při práci na zahradě jsem objevila že už mi lezou bledulky! Holky si letos nějak pospíšily, protože sousedce ještě ani pořádně nekvetou sněženky! Takže to bylo radosti a zároveň si budeme muset hlídat ten místní beldulkovej ráj abychom nepropásly s dcerou návštěvu....


4. Dneska mi manžel koupil nádherný exemplář orchideje - střevičníku, který jsem včera obdivovala u nás v Kaufu. Byli jsme tam nakoupit něco abychom nepřišli s prázdnou k synovi konečně na kolaudaci toho jejich bydla. Je nádherný a udělal mi tím moc velkou radost.


Znáte to, když víte že nemáte na účtě pořád něco v pořádku, tak vás telefon s banky s tím, že máte přijít na pobočku trochu rozhodí. Jenže koná se velké překvapení....

5. Banka se rozhodla že mi sníží poplatky za vedení účtu! A ještě mě odmění za trvalý příkaz a příchozí platby dalším snížením poplatků za účet!! Docela jsem byla v šoku!!! Tolik radosti najednou!!!!


V úterý jsem si koupila zase jednu kytičku ve formě úplně zavřených poupat, tentokrát ale to byly irisky, které jsem ještě nikdy neměla. Poupata nebyla ani vidět a tak jsem si je postavila v chodbě na skříňku...

6... a dneska mne překvapily krásné modré květy, které do večera rozkvetly. Je to radost vidět tu nádhernou modrou barvu.


7. Konečně! Kadeřnice! Ta radost, když si sednu do křesla a začne mi kadeřnice barvit vlasy, mýt hlavu, stříhat...je to pro mne relax a už jsem se nemohla ani dočkat. Tentokrát i se spokojeností jak s barvou tak se střihem....


Komentáře