4 / 52

Jo, jo a copak mi tak dneska
udělalo radost. Našla se taková maličkost, snad pro někoho nezajímavá
ale pro mne stojí za to.....


1/ 22.3.13
Začala jsem trochu dělat něco se svou váhou, jak z důvodů zdravotních tak i z dobrého pocitu. Mého. A i pro trochu hezčí podívání. Sice žádný pokles se zatím nekoná, ale z čeho mám větší radost je, že nejde váha ani nahoru! S tím jsem měla zatím problém....


2/ 23.3.13

Dalším dobrým a radostným výsledkem mého snažení je ten, že ten zatracenej kopec nad ves vyjdu už s podstatně menším zadýcháním a nahoře už nefuním jak stará lokomotiva!


3/ 24.3.13
Joj jak duše má fotografická a ego jak hrom zaplesaly! Neboť jsem požádána byla blogerem kterého mnozí znáte pod jménem Krutomýval jestli nemám nějaké fotky z Prahy, že se mu moje focení líbí a že by chtěl do své kanceláře v NY nějaké pražské záběry. Tak mám, samozřejmě, a nabídla jsem mu ať si vybere. A vybral, tak jen doufám že půjdou patřičně zvětšit a budou ke koukání. Já mám zatím se svou fotkou zkušenost že A3 je skvělá. Nevím ovšem jak další zvětšení....


4/ 25.3.13

Další velká radost. Muž koupil na prořezávání stromů takovou velice šikovnou teleskopickou malou řetězovou pilku. Zrovna jsem si lámala hlavu jak se letos nadřu s ořezáváním stromů když se syn odstěhoval, a najednou takovej pomocník. Jediná vadička na kráse je trochu větší váha, nicméně rychlost ořezávání se tím zvýší, takže to snad nebude až tak strašná námaha. Určitě ale menší než to ostříhávání a ořezávání nůžkama a normální ač velmi ostrou Fiskarskou.


5/ 26.3.13
Je možné mít radost jen tak? Prostě bez nějakého důvodu? Nebo jen z pohledu na plně rozkvetlou a jemně vonící orchidej na okně za kterým sněží? Jestli ano tak to je ta moje dnešní.


6/ 27.3.13
Další velká radost (už druhá tenhle radostný týden) a udělal mi jí syn, když se tu znenadání objevil. Má to ale pro něj trochu hořký podtext. Mají málo práce, takže je víc doma, šéfka mu dluží peníze které z ní mámí horkotěžko, a do toho starost o to aby měli na nájem a věci spojené se samostatným hospodařením. Jeho přítelkyně u práce na bakalářské práci ještě má brigádu v místním Kaufu a tak to snad zvládnou. Protože byla v Praze v NTK pro knihy, nechtělo se mu být doma samotnému tak přišel....


7/ 28.3.13
Včera mi udělal radost synek, dneska dcerunka. Jelikož už zazanamenala mojí probíhající válku s váhou, s omluvou že ví, že se snažím ale že mi koupila koblihu, jestli mi to nevadí. Nevadilo, samozřejmě, prostě jsem si jí dala s čajem který redukuje tuky, k svačině. Potěšilo mne, že totiž nemá žádný blbý kecy který vždycky mívá a všechnu moji snahu bere bez nějakých nablblých , jí vlastních poznámek.

Komentáře