5 / 52

Velikonoce se kvapem blíží, ovšem příroda
si řekla, že nám to ještě osladí. Venku ráno chumelilo, někde z toho byla na silnici pěkná kalamitka, a já do toho peču malé beránky pro každého člena rodiny a ti se ne a ne vést. Udělala jsem jiné neozkoušené těsto a taky to podle toho vypadá.....takže zase začínám spíš nemilými věcmi než nějakou radostí. Jenže musím se na to podívat nějak s odstupem a najít si tu MOU radůstku, libůstku....


1/ 29.3.13
Dneska jsem od doby kdy jsem zahájila frontální útok za zdravější život dosáhla 45 minut času šlapání na orbitreku. Kdo kdy na tom šlapal ví o jaké radosti mluvím. Je to ten nejnudnější (alespoň pro mne) způsob pohybu na domácím poli. Ani ve fitku jsem to nějak nevyhledávala, raději jsem šlapala na rotopedu, aby ne, tam se dalo sedět, že. Jenže rotoped není, do fitka nemůžu kvůli zádům a tak beru zavděk tím co doma je....


2/ 30.3.13
Nějak mi teď dělají dítka dost často radost. Dneska se tu hned po ránu stavoval synek, s tím že byl na pohovoru kvůlivá práci. No moc mu držím palce. Ale to nebylo jen kvůli tomu, prostě mne a to mile překvapil tím, jak se za těch pár měsíců co bydl s přítelkyní osamostatnil, jak se docela dobře vpravil do normálních všednodenních starostí, že nakupuje a dneska dokonce bude vařit, protože je přítelkyně v práci. Hodně rychle dospěl do určité odpovědnosti.


3/ 31.3.13
Znáte ten dobrý pocit z toho, že jste konečně dostali chuť a uklidili něco co už vás dlouho strašilo, ale při tom jste si počád říkali To nehoří...? Tak takový dobrý pocit a radost z toho jsem měla když jsem si dneska uklidila pracovní kout. A to mám najednou na stole místa.....


4/ 1.4.13
Když vyjde velikonoční pondělí přímo na Apríla a někdo řekne že na vás dojde, říkáte si Apríl !!! Jenže ono ne. Když navíc ten někdo je expříel vaší dcery která si jejich rozchod hodně těžce odnesla řeknete si no jo, apríl !!! Jenže když vám pak zazvoní i se svým roztomilým synkem u dveří říkáte si A co teď....Vyhodit ho, vynadat mu co si dovoluje ještě vám lézt na oči anebo odpustit? Schválně co si myslíte že jsem udělala, když z toho mám radost?


5/ 2.4.13
Ráno byl nádherně zamlžený východ slunce, který stál za to vylézt na zahradu jen v pyžamu a nafotit ho. A synovi vyšlo to nové zaměstnání....


6/ 3.4.13
Nenapadl !!! A to zase byla vyhlášené varování...tedy u nás nenapadl, na Moravě to vyšlo. Konečně jeden den, kdy jsem se nemusela dívat jak za oknem chumelí a zahrada se schovává zase pod bílou peřinou !!!


7/ 4.4.13
Z dneška jsem byla dost nervózní. Mates musel na kastraci, protože mu nesestoupilo jedno varle a zůstalo v bříšku a hrozilo nebezpečí že se z něj stane rakovinný nádor. Jak pravil vet nesestouplé varle na 90% rakovina. Já nemám ráda když jsou zvířata v narkóze vždycky tam je nebezpečí. naštěstí to Mates zvládl docela hravě a teď se po baráku plouží ze "satelitem" kolem krku aby si nevytahal stehy. Takže mám opravdu velkou, nejen malou radost, že to zvládá dobře.


......a pořád kvete a voní.....

Komentáře