6 / 52

Tak to vypadá, že se snad to jaro
k nám pomalounku bude plížit.Mělo by se začít oteplovat, sněžení zatím nikdo nepředpovíd, i když dcera teď tvrdí že venku sice prší ale že s tím zároveň i něco padá. Tulipány jsou už všechny venku, krokusy se snaží už dávno a tak doufám že už bude klid.


1/5.4.13
Dneska je toho víc.Za prvé: Váha jde opravdu dolů, od 14.3. něco málo přes kilo. Já vím, není to bůhví co, ale u mne to je takové záhadné. Nejdřív mi váha vyleze o něco nahoru a pak začne jít dolů. A na to že to je bez posilovny, jen s jídelníčkem a orbitrekem....
Za druhé: Uklidila jsem si i poličku na kterou jsem se dlouho chystala a dokonce si i nastříhala nové adopční vestičky a nemusela jsem při tom lézt po zemi, páč díky uklizené poličce a pracovnímu stolu to v pohodě zvládám na něm. Na poličku totiž přišel noťas....

2/ 6.4.13
Je to zvláštní, ale mě dneska dělalo dosti velkou radost nakupování zeleniny potřebné pro mojí válku s váhou, a objevování dalších druhů které zahrnu do přípravy jídel! Ale udělal mi i radost muž když mi řekl ať se juknu ke kytičkám a vyberu si nějakou. A vybrala, velikonoční kaktus s nádherně oranžovými květy a jednu malou tújku se zajímavými jehlicemi. Takže mám zase co hledat po netu a zjistit si informace o ní...


3/ 7.4.13

Poražena dnes přiznávám, že byl tak obyčejně obyčejný šedý a bezbarvý a bezpocitový den, že jsem nenašla vážně nic co by mi udělalo i sebemenší radost...fakt. Nic. Je to normální?


4/ 8.4.13
Konečně, konečně!!!! zase jednou krásný slunečný i když ne moc teplý den. Ale zase jsem si mohla dát venku na terase kávu, vyhřívat se jak ještěrka po zimě na slunku a poslouchat jak krásně už zpívají ptáci. Ohromná radost....

5/ 9.4.13
I když byl zase dnešek zatažený, nějak mi to nevadilo tolik jak jindy. Asi dozvuk toho včerejšího krásného dne. A tak ještě s elánem jsem vlítla na půdu a posnášela dolů truhlíky se starou hlínou kterou jsem dosypala do bylinkovníku, zasadila do země ony krásně modré kosatečky které jsem si koupila a vůbec se už dala do jarních příprav. A za okna už konečně dala truhlíky na jarní období....a pak si s radostí sedla a odpočívala. Jo, a mimochodem.....moc mě to bavilo Usmívající se

6/ 10.4.13
Den blbec, ovšem opravdu parádní. A vypadal že se potáhne pěkně až do večera. Ale vyrazila jsem s dcerou do města a pro radost jsem si koupila pár věciček na zkrášlování. Pudr, tvářenku, linky a hlavně! sádru. Ta ovšem nebyla na moje zkrášlování, leč na zadělání děr po baráku, které jaksi můj muž nebyl schopen spravit ani za sedm let. A samozřejmě výměna hmoždinek v upevnění madel u záchoda který mi muž namontoval když jsem bya po operaci a nesměla jsme sedět. Ty tak odflákl, že kdybych se na ně spolehla teď, tak si rozbiju ústa protože ze zdi vypadnou. Pak se odpoledne zase ukázal synátor, docela zdrbnutej z nové práce a já měla radost, že ten blbej den jsem neměla jen já...

7/ 11.4.13

Domácí práce jako je právě zasádrovávání různých děr, opravy hmoždinek i jiné, jsou věci které mi paradoxně přinášejí velkou radost. Už proto, že navracejí funkčnost věcem, nebo pěkný vzhled a já se s tím fakt vyblbnu. Takže jsem celé dopoledne sádrovala, a sádrovala. Aby nám nespadl na hlavu držák sprchového závěsu (mimochodem krásně duhového, nového), nebo při potřebě madla aby toto nevylítlo ze zdi a někdo s ním k zemi, u koček zase budou fungovat zateplení zdí, protože se budou moci znovu zavěsit.....je toho vždy dost a dost. A to ještě jsem na nějaké zapoměla a budu je muset dodělat zítra.

Komentáře