8 / 52

1/ 19.4.13
Prší, je zima, bolí mne nateklá noha od štípnutí muchničkou a jak to vypadá, na sobotní výlet můžu zapomenout. A jakou radost bych tedy asi tak měla mít. Snad jen trošku, z toho že jsem si vcelku s radostí sedla k papírování a dodělala DPH. Ono s tou bolavou nohou ani moc nic jiného než sedět ani nejde, to je pak klid a nebolí to.....a až to přestane budu zase mít čas na to co potřebuju ten nejvíc a to na zahradu.

2/ 20.4.13
Jo, jo, měla jsem být dneska na výletě za koníkama a zatím jsem doma a jsem úplně mimo. Takovej pocit ničeho jsem dlouho nezažila. Nechce se mi vylejzat s postele, nechce se mi spát, nechce se mi vůbec nic...asi následek těch tří dnů intenzivní práce nebo ten rychlý sešup počasí. Ale nakonec jsem se vyhrabala a dokonce i se sebrala a dala se do toho. A najednou to zase jde, a tak si šplhám po stromě a ořezáváme větve a prořezáváme ho. Manžel ze země a já pěkně nahoře v koruně....a abych si udělala ještě o něco větší radost, natrhala jsm si na terase kytičku fialek, které nám tam rostou ve spárách místo betonu. A teď mi krásně voní v ložnici pod nosem.

3/ 21.4.13
Krásný den a krásná procházka. Jen s foťákem a jen kousek, ale úlovků nespočet. Mám skvělou náladu a radost z toho, že už mě nebolí noha, že už se mi zase chce pracovat a vůbec.....

4/ 22.4.13
Nevím jestli ten elán, který mne co se týče zahrady a prací na ní tak drží je následkem té dlouhé zimy nebo tím, jak se teď jinak živím a šlapu na šlapadle. Možná na tom něco bude, že když se organizmus trochu pročistí hned je to znát....

5/ 23.4.1
Nnasypala si mulč ke keříkům borůvek, převislé vrbě a na záhon před domem. A když už jsem byla v té likvidaci větví vzala jsem po dvou letech i převislou vrbu. Sice jsem jako vždy sklidila od dcery pár nelichotivých poznámek za její totální ořezání, ale co si budeme říkat, je to vrba a tudíž pěknej plevel....letos to tak pěkně odsejpá, jak nikdy....dokonce mám i opravené obložení kameny u jezírka....

6/ 24.4.13
Po práci legraci, aneb po podsypání dlaždic na terase, které se vlivem počasí začaly na jednom konci "potápět" a které jsem musela do roviny podsypávat a zasypaných spárách křemičitým pískem, po půl hodice pohybu na šlapadle jsem si řekla že bych si mohla vylézt na druhý kopec a počkat si tam na západ. Povedly se krásné fotky ale co je nejdůležitější a co sem patří je to, že jsem ten kopec doslova vylétla a nebyla jsem udejchaná jak vždycky!!!! Nahoře jsem dejchala normálně jak kdybych šla po rovině!!!!

7/ 25.4.13
Od rána je krásně teploučko a už to samo o sobě je něco pro mne, s dcerou jsme zatím na altán navěsily bočnice aby přeci jenom se tam dalo trochu v soukromí sedět než na stromech bude listí a než se natáhne střecha, což je věc kterou ovládá syn a ten slíbil že přijde o víkendu, a pak jsme vyrazily podívat se na bledulky. Ovšem ouha, ouha teplé počasí posledních dní je doslova spálilo, před týdnem ještě nic skoro nekvetlo a dneska bylo už všechno až na pár osamělých kvítků pryč....ale byla to krásná procházka a mě se navíc podařila jedna fotka že i kvůli ní se to vyplatilo....

...tahle to není ta bude na Dandíkovi, ale aby tu zas bylo nějaké to jaro....

Komentáře