10 / 52


1/ 3.5.13
Při dnešní náhodné kontrole odkvetlé celogyne jsem zjistila, že má znovu nasazeno na květy? A ještě o dost víc květních stvolů než při prvním kvetení! Když jsem si uvědomila jak krásně vypadala při prvním kvetení a teď jak bude vypadat tak mám takovou radost....


2/ 4.5.13
Hurá!!!! Jsme konečně na chatě! I když tedy mě čekalo konečně řádné zhlédnutí té katastrofy co mi tu na pozemku udělaly divoký svině, stejně mám radost, že jsme se sem konečně dokopali! A dali si první grilovanou flaksu v nové sezóně !


3/ 5.5.13
A to mám radost! Likvidace následků nájezdu divokejch sviní se daří nadmíru dobře, okolo chaty a plac před chatou je srovnanej a zítra pokračování na další části. Naštěstí to tady nikdy nebylo nějak super rovný, I když na některejch místech se bude muset dosypat hlína, ale naštěstí je odkud brát...a podařilo se mi pár skvělejch záběrů....


4/ 6.5.13
Á.... je to jak psala Vendy úžasnej pocit si umejt hlavu, pěkně sebe a pak se natáhnout v teple do postele. Zvlášť po těch galejích po kterejch mne bolí ramena, záda a nohy tak, že skvěle můžu konkurovat při chůzi kachnám....ale ten pocit fakt stojí za to :)


5/ 7.5.13
Doděláno a já jsem taky dodělaná....definitivně. Alespoň jsem se na půl hodinky vydala do lesa, ale byla jsem tak unavená že mne to ani nebavilo....takže do příští zimy snad klid a taky musíme do té doby něco vymyslet nebo to bude zase znova stejná práce ne-li horší....


6/ 8.5.13
Sluníčko! Teplo! První den co tu jsme...návštěva u mamči byla milá a kafíčko na sluníčku po návratu skvělé. A hlavně se nemuselo nic dělat!!! Taky poprvé....a zítra dom.


7/ 9.5.13
Ó, zapoměla jsem jaká slast to je moci si zajít do obchodu a vybírat si věci které se mi líbí! Čehož jsem si včera po návratu užila s dcerou. Maminečka moje zlatá mi podstrčila nějakou korunku a tak jsem si pěkne vybírala nějaké konečně barevné trička. Mám jen samé tmavé barvy a už ,mne to samotnou přestalo bavit. A můj úlovek? Růžové a béžové tričko se zvláštně řešeným výstřihem a jedno neonově zelené pro změnu obzvláštněné prvkem jakým je zip po celé délce zad.Akorát si budu muset dávat pozor aby mi ho někdo v autobusu nechtěl rozepnout :-D!

Komentáře