11/ 52



1/ 10.5.13
Dnes jsem se vydala do města ještě jednou a to původně fotit nádherné sakury před gymnáziem, jenže jsem nemohla najít klíče a v tom zmatku jsem zapoměla foťák doma...zkusila jsem fotit mobilem tak uvidím jestli z tho něco bude. A jak jsem byla v tom chození čekají mne (snad) příští týden dvě další radosti. Kadeřnice a pomoc jedné fajn prodavačky se stylem v oblékání. A abych od ní za tu nabídku neodcházela s prázdnou, koupila jsem si u ní krásný meruňkový lehký šál jak říkám kolem dokola. Je to vlastně takový ten kruh ze šálu...


2/ 11.5.13
Včera jsme tu na zahradě měli milou návštěvu. Čas od času nám přistane na zahradě nějaká kačena, tedy teď myslím tu divokou, ne že nám tu nějaký opilec přes plot zvrací, a tak jsem honem mazala pro foťák. A ještě se mi podařilo nafotit zase podle mého názoru docela dobrou sérii "ateliérovek", skeletu z květu...


3/ 12.5.13
Tak si bylo dcerou vzpomenuto na mne jako na maminku a ráno po noční jsem od ní dostala kytičku a čokoládové pralinky....a zatím to vypadá že mražáci se nekonaj, tedy až na to že prší....


4/ 13.5.13
Dneska jsem kontrolovala kiwi, které jsme přivezli od mamky ze zahrádky jak se mu daří. Na to že jsem ho při vyrývání zbavila docela dost kořenů zatím vypadá bezvadně, to jest nevadne, neopadává a i poupata se dál vyvíjí. A i když nebudou třeba žádné sklizně, nevadí. Je to krásný keř sám o sobě a má možnost se rozrůstat podle libosti. Ještě má mamka na zahrádce jedno, ale na to dojde zase až příští rok....


5/ 14.5.13
Dneska je těch radostí spousty. Opět proběhlo po měsíci převážení a přeměření a ukazují se úbytky! Byla jsem u jiné kadeřnice a tentokrát to vyšlo na sto procent mé spokojenosti. Posekala jsem zahradu a musím říct že jsem u toho nebyla už tak zafuněná a a hned utahaná jak jindy. Nepřekážely mi dva stromy a tak se skvěle i sekalo, a navíc pohled na tu posekanou zahradu to je taky radost!


6/ 15.5.13
Dneska jsem se dala do maličkého vodopádku u jezírka. Fontánku tam máme už pět let rok co rok, a jelikož to čerpadýlko má i možnost bočního vývodu napadlo mne tohle řešení. Sice jsem si s tím hrála celé odpoledne, protože to znamenalo popřeskládat zase pár kamenů na obrubě, poskládat kaskádu, ale nakonec se podařilo....a vodička si pěkně teče a hopká!


7/ 16.5.13
Jejda, to je paráda nechat se hejčkat a masírovat a nechat na sebe matlat krémy...málem jsem u toho usnula ale bylo mi hned zas o kousek líp po duši. Prostě jednou za čas si tohle ženská musí dopřát....ovšem jezírko se mi přes noc vyprázdnilo....to by jednoho vzal čert. Povolily se dvě záplaty na místech kde mi fólii prošlápnul Bak když bylo vypuštěné. Takže po odpočinku u kosmetičky jsem se vrhla v tom šíleným fukejři kterej tu dneska je na opravy. Zatím to vypadá že se zadařilo a na čas tak snad je pokoj....

Komentáře