12 / 52



1/ 17.5.13
Sice jsem byla spokojená s včerejší prací na vodopádku do jezírka, ale dneska jsem stále chodila kolem a pořád se mi něco nezdálo. Nakonec jsem všechno rozebrala a přeskládala jinde. A bylo to ono! Ještě jsem pak vyměnila pelikána za tři žáby na prameni a je to dokonalé....a neutíká!!!


2/ 18.5.13
Dneska jsem měla nějakou uklízecí a vyklízecí náladu. Nejdřív jsem se dala do dílny, kde neustále zabordelařuje všechno muž. Ani se nedostanu ke svému regálu se zahradnickými věcmi. Takže jsem to dneska pěkně poskládala jinam, vyskládala do polic a vykázala mužovi jeho místo. Probrala a vyházela hromadu malých květníků které nepotřebuji, i další věci které jsou už k nepotřebě. A po obědě přišla na řadu půda. Uklidila jsem borčus po přezimovaných kytkách a začala taky z probírkou hromady krabic které se musí rozebrat a vyházet. A pak pěkně složit ještě regál a zbytek věcí do něj naskládat aby tam bylo místo...zítra to musím dodělat aby bylo místo na ten regál...


3/ 19.5.13
Dneska přišel synek zprovoznit bazén. Nemá sice být nějaké super počasí a nakoupání určitě si ještě čas počkáme, ale prostě když má čas tak se to musí využít. Zvládl bazén, zvládl i tu probírku krabic(stejně většina z nich byla od jeho počítačových komponentů. Nechtěl to furt vyhazovat, že při stěhování se to hodí a nakonec když se stěhoval tahal všechno na zadní sedačce auta a na krabice si ani nevzpoměl. A aby jsme byli styloví dojeli jsme si pro zmrzku....


4/ 20.5.13
Při pravidelné kontrole kiwíska jsem zjistila že pěkně prospívá, poupata natahují krčky do dálky tak mám radost že ten transport zvládlo a snad se tu usadí.


5/ 21.5.13
Sekala jsem zahradu a sekalo se perfektně, vychytala jsem den dy byla zcela záhadně po dešti v noci tráva úplně suchá. Celou jsem jí dala na pět! košů a to nebyla zrovna kraťounká. Z takové práce mám vždycky radost. A upekla jsem rebarborový (reveňový) koláč se žmolenkou. Doma byl totiž klídek, dcera s mužem jeli na chvíli (ta trvala 7 hodin) do Pardubic kvůli autu. A tak jsem měla volné pole bez neustálých dotazů a kritik....Takže i když vlastně dost pracovní nicméně radostný den....


6/ 22.5.13
Práce na GO záhou započala. Tak zatím to jde a napadají mne různé věci jak ho vylepšit nebo co z něj udělat. Akorát to studeno by nemuselo být....


7/ 23.5.13
Dneska mne napadlo, udělat si na zahradě blogový rododendronvý parčík. Zkusím oslovit blogerky které je na zahradě mají a poprosit o řízky. A každá část bude pojmenovaná po té která je poslala....jsem zvědavá jestli mě s tím nevyhoděj....

Komentáře