13 / 52


1 + 2 / 24+ 25.5.13
Práce, práce a zas práce, nestíhám ani nic pořádně nafotit, v lese už jsem nebyla ani nepamatuju, a vypnout se moc nedá, protože každou delší přestávkou plevel víc bují a tulipány víc zatahují a já je pak nenajdu.Nicméně dnes jsem se dobrala konce jedné třetiny GO. I se zasazením konvalinek do výsadbové mísy aby se mi zase nerozrostly tak jak teď, že jsem je musela vyhazovat z míst kam jsem je ale vůbec nesázela. Kořeny jsem vyrývala na hloubku rýče a stejně jich atam asi ještě dost zbylo. Dokonce i dvě růžičky a denivky našly nová místa ve velkém trvalkovém záhonu. Teď ještě zabránit výsevem letniček nahusto tomu abych tuhle dřinu nemusela dělat na podzim zas.


3 / 26.5.13
Dnešní den je lenošnej. Udělala jsem si radost tím, že jsem se na všechno vykvákla. jen jsem uvařila oběd a to bylo dnes všechno. Formule a relax. Co taky v tý hnusný zimě a blbým počasí dělat....I když už teď vím, že mi ten jeden den bude někde chybět.....


4/ 27.5.13
Nula radostí, ať dělám co dělám, ať to beru jak to beru, prostě nic, nic....


5/ 28.5.13
Nejen že mě chyběl jeden den, ale dva a tak jsem naháněla dneska co šlo. Něco málo se podařilo, takže jsem se přece jen na chvíli natáhla na sluníčko a odpočívala a plánovala další postup. Podle toho jaké bude počasí v následujících dnech...


6/ 29.5.13
Konečně! Konečně jsem zasadila do truhlíků begonie, i když asi větší radost z toho měly ony, tak doufám že se jim bude dařit. Musím tedy ještě dvě dokoupit, protože mi shnily hlízy. A mám posekáno, protože krásně chvílemi svítilo suníčko takže se dalo i pěkně v teple. A teď si klídně může i pršet....zahrada zase na pohled jak sametová a tak se můžu kochat!


7/ 30.5.13
Mám dojem, že ode dneška to o žádných radostech nebude. Venku je pořád šedivo, deštivo a předpověď veskrze nepříjemná i na další týdny. Takže to podle toho vypadá. Nic co by mě alespoň trošku potěšilo a udělalo mi i sebemenší radůstku. No asi to na nějaký čas stopnu....

Komentáře