9 / 52



1/ 26.4.13
To to pěkně odsejpá...s mužem jsme naporcovali větve, naplnila se druhá kovová klec, něco jsem vyskládala na zem, něco už je připravené v pytlích na odvoz na chatu. A zase kus práce hotový....


2/ 27.4.13
Dneska dorazil synátor a tak jsme se hned pustili do namontování střechy na altánek, pak vyfásnul krumpáč a doporazil zbytek ořezané jabloně, rovnou rozporcoval a ještě mi vykopal tu nechtěnou trávu v záhonu. Takže mám o práci postaráno, místo jabloně vysadit tújky, zasadit trávu tam kde nebude překážet a na její místo vysadit jinou. A pěkně do ohrádky aby to nedopadlo jak s předchůdkyní....


3/ 28.4.13
Po včerejším vypáčení pařezu zbyla pěkná díra, tak pejskům se líbila, Mates jí dokonce adoptoval a nechtěl nikoho do a k ní pustit. Ležel na dně, loupal po nás kolem očima a vrčel. Jenže nebylo zbytí, musel ven tak jsem ho bafla za zadní a doslova jak dědeček řepu ho z ní vytáhla. Protestoval hodně, leč platné mu to nebylo zhola nic. A tak dneska přišla na řadu nová zahradní úprava. Do díry jsem zasadila jednu tújku kterou jsem neprozřetelně zasadila do záhonu, do trojúhelníku jsem udělala ještě dvě další díry, do nich zasadila ještě jednu a malý smrček Konika. Vysypala mulčem z větví, zapravila tři zbylé kameny které se nehodily na lem jezírka a je HOTOVO!!! Přemýšlím o další skupince. Materiálu je dost a dost!


4/ 29.4.13
Tak to vypadá že ta nejtěžší část práce je hotová, vyrývání děr, přesazování tújí, i když ještě budu muset dřív než začnu sekat trávu vyvozit zbytek kompostu aby bylo kam tu trávu vůbec ukládat. Nestihnul ho mladej celej proházet tak ho budu muset vyvozit a přehazovat až budu mít náladu. A sekat se bude už zakrátko...jo, a tu radost další sesazenou skupinkou tújí jsem si nakonec taky udělala....


5/ 30.4.13
Šla jsem si po tvrdé práci udělat radost. Na kopci už kvete jedna a rozkvétá druhá magnólie takže jsem si je šla vyfotit. A byly opravdu krásné....


6/ 1.5.13
Jelikož je Svátek práce, vykašlala jsem se na práci na zahradě i když hrozí deště a tím se odsune sekání trávy, ale nedalo mi to a šla jsem se projít s foťákem do lesa a nalokat se nádherné jarní vůně z rozkvetlých třešní, švestek a trnek....

7/ 2.5.13
Divný den, obyčejný, šedý jako spousta jiných minulých i budoucích. A v něm nic, žádný pocit radosti z něčeho. Ať se zamýšlím sebevíc. Buď bych už se trapně opakovala s jednou věcí dokola a to nechci, anebo fakt těch radůstek ubývá....a dá víc a víc práce je z všednodennosti vykopávat...

Komentáře