14 / 52


1/ 31.5.13
Ohromná radost - bude nový foťák! Zrcadlovka!! Mínusová radost - ale nejdřív až za dva roky....Velká radost - sluníčko! Mínusová - jen na chvíli a navíc je všechno tak rozbředlé a rozbahněné že se nedá dělat ani na zahradě ani jít bez rizika klouzání a padání do bahna na procházku....


2/ 1.6.13
Tak na to že je první červen, stojí to za ....! Včera jsem se už dostala do stádia že jsem se dcerou zdatně krmila čokoládou a dneska zdárně pokračuju....Jediná maličká radostička, je že jsem se trošku naučila něco v editoru na úpravu fotek. Mít tak víc návodů, tak by se to učilo jedna báseň. Nebo jeden velkej na ten editor!


3/ 2.6.13
Ode dneška nic co by stálo za radost.Potopně řáděj a i když se nás nic z toho zatím nedotýká snad, tak nemám vůbec náladu se nějak radovat. Vím co to je a tak se obávám, že i následující dny budou stejné....


4+5+6+7/ 3.- 6.6.13
Přesně jak jsem psala, nic co by mi udělalo radost. Až dneska se konečně ukázalo sluníčko a bylo konečně tepleji. Takže jsem se vrhla na úklid kůlny, vytahala ven všechna kola chudinky řádně zasviněné od mšic na břečťanu který mi dovnitř prolézá skrz mezery v prknech. Ty jim daly! Poskládala jsem prkna, a latě připravené kočkám na voliéru, ovšem jaksi zmizel stavitel který jí měl v hlavě a my teď budeme muset dovymyslet co a jak. vystříhala všechny šlahouny které tam překážely, kola jsem venku umyla a zase zpět uklidila a až zase bude nálada tak se musí promazat, nafouknout kola a pak snad i někdy vyjet :)

Komentáře