15 / 52




1/ 7.6.13
Sluníčko se dneska nesměle tu a tam ukazovalo, takže jsem opět vzala do ruky sekačku a sekala zahradu. Pokud by měla vyjít zas ona ne zrovna útěšlivá předpověď počasí a mělo zase celý týden pršet poroste to jak zběsilý....A jak jsem tak stála uprostřed té posekané zahrady došlo mi že za těch 22 let jsem z ní udělala vcelku pohlednou zahradu a ušla pěkný kus cesty....


2/ 8.6.13
dneska je první den výstavního víkendu a navíc krásně slunečný a teplý!!!! Dneska se poprvé vystavoval na Voříškiádě Mates a byl pátý z deseti pejsků. Nechápal proč má kroužit i s ostatními pořád na vodítku, když je venku a tam se běhá na volno!! Ale zvládl to a bylo to fajn dopoledne. A odpoledne jsem si zase udělala kousek čistky na záhoně a pak se poprvé za letošní jaro a pozdní jaro natáhla na chvíli na sluníčko na lehátku....bože to bylo tak fajné!!!!


3/ 9.6.13
Druhý výstavní den, úspěšný i když chyběl jen krůček k tomu jít do odpoledních soutěží, ale na to že jsme povětšinou nedopadali dobře kvůli přerostlé srsti tentokrát velký úspěch. A teď bude mít Bobeš zase prázdniny. Jo, a sluníčko svítilo ještě víc než včera a já odpolko udělala zase i dost práce na záhonku.

4/ 10.6.13
Dneska trochu oddych, doma klídek takže jsem si dala oraz. Ale velká radost se dostavila v podobě přiletěvšího kamaráda z Kanady a tím pádem se může začít domlouvat slejzák té naší galerie exotů....sice až zhruba za měsíc, ale aspoň se všichni včas o tom dozvěděli a mají možnost se připravit.


5/ 11.6.13
Vzhledem k tomu, že se ukázalo že jeden z kocourů má zřejmě tasemnici a alergii na bleší kousnutí, musela jsem dneska celý den věnovat praní, převlékání a vystříkávání všeho kde se ta naše zvěř jen na chvilku položí. Aby se vyničila případná bleší vajíčka a zabránilo se přenosu na další zvěrstvo...Ale díky sluníčko jsem to v pohodě zvládla vyprat a usušit, takže na zítra mi zbyl jen jeden pelíšek a kobereček. Ale za to mám tak dokonale uklizeno jak není ani na vánoce :) Jen doufám že mi to z venku nenatahají domů znovu....


6/ 12.6.13
Sluníčko a teplo....víc není co dodat....a nová barva na vlasech....tedy trochu jiný odstín....Usmívající se


7/ 13.6.13
Divné datum, divný den blbec, já divná a tak jediná pozitiva v tom dnu blbci řízky z rododendronu a azalek od Jarmilky, fotorůže od Hanky a masáž...ach ta bodla....


Komentáře