17/ 52

1/ 21.6.13
Odjíždím na chatu, třikrát hurá, letos mám strašný skóre v návštěvách. Teprve druhá!!!!Naštěstí nemusím už po prasatech nic urovnávat, tráva rostě nadmíru vysoká a případné dorovnání terénu se dá dodělat posekanou trávou. Vynikající oběd na Mníšku s mláďaty a pak pokračování klídku z minulých dnů....

2/ 22.6.13
Dneska cesta za Čerfem do Dobřichovic. Perfektní spojení, řidiči mi naopak většinou zastavili tak abych to neměla daleko a výstava a následné odpoledne i přes to že nikdo další s blogerů nedorazil výtečné....a ta zmrzlina!!!!!Jedna báseň....

3/ 23.6.13
Dneškem skončilo hezké počasí minulých dní. Plán A, totiž focení na zámku Dobříš bohužel déšť změnil na plán B, sekání okolo chaty.... v okamžiku kdy přestal....jenže navečer se ještě slunko na chvíli vrátilo a připravilo nádherné západové divadlo, A tak jsem už umytá, v noční košili a županu valila do lesa a tam z pařezu fotila.To bylo jediné plus toho že ten les vykáceli.....

4/ 24.6.13
Přesunula jsem se z chaty k mamince abych neměla problémy se zítřejším odjezdem protože všechny změny jak známo většinou nevedou k dobrému a tak ani ty jízdních řádů se moc nepovedly. Maminka mi oznámila že budu mít asi nového tatínka. Tedy že se dala dohromady z jedním dobrým známým z mládí který ovdověl o rok dřív. Jsem ráda že je zase šťastná. A druhou radostí v jinak upršeném dni bylo setkání s kamarádem hudebníkem i když tedy jen krátké, protože nebylo plánovné tudíž neměl moc času. Ale už jsme se domluvili že mu dám vědět při příští cestě a půjdeme někam posedět...

5/ 25.6.13
Návraty domů jsou nejhezčí z toho důvodu, že mají ti chlupáčci takovou nefalšovanou a ohromnou radost kterou se snaží dát tak strááášně najevo vším možným.To s rodinkou už to tak žhavé není....i když nějaké to slovíčko jako že se jim stejskalo taky padne. Jenže spíš z důvodů zištných, protože nemají navařeno, musí uklízet, sami prát co potřebujou....to ti hafušové jsou v tomhle opravdu upřímní...

6/ 26.6.13
Dneska tedy zatím moc důvodů k radosti nemám. Počasí hnusný, na pracáku taky nic moc, spíš komplikace, jak jsem si zvykla být pořád venku tak mi to díky počasí chybí....možná jen to že se na zítra uvolnilo místo na masáž což zase bodne. V neděli při focení jsem měla dost velkej problém vůbec dolézt domů....

7/ 27.6.13
Jelikož jsem velká milovnice sak, zašla jsem se dneska podívat jestli by nebylo nějaké k mání. Mám jedno sportovní které nosím už dost dlouho a také na to vypadá a díky určitým úbytkům váhovým je i tak trochu plandavější. Objevila jsem jeho skvělého náhradníka a tak ám ke své velké radosti nový kousek v šatníku. Aby toho bylo víc koupila jsem si krásný letní lak na nehty s úžasnou mint barvičkou. Vypadá moc dobře a navrch ještě jsem si koupila poystyrénové korpusy na vyzkoušení artyčokové techniky. Mám tu spousty zbytků látek a tak se uvidí jak jsem nebo nejsem na tuhle techniku šikovná. Takže suma sumárum masáž, sako, lak a korpusy, dohromady z jednotlivých malých radůstek jedna ohromná!

Komentáře