Nová kolekce ......



Na jedněch ruských stránkách s výrobky kimekomi jsem viděla zajímavé inspirace.
Pokud se někdo zabýváte ručními pracemi a ve svém ranku jste někdy narazili na tyto věci
vyráběné v Rusku dáte mi za pravdu že jsou ve většině dost nevkusné. Přebarvené, předimenzované,
přezdobené. O to víc mne potěšilo že tady tomu tak nebylo ani náhodou. Věci byly velmi elegantní
a navíc velmi dobře a precizně zpracované a ta až tak že nebylo v mnoha případech použito zamaskování
řezů portou nebo prýmkem. Co mne vašk překvapilo a zaujalo byly použité materiály. Obecně se
na kimekomi používají materiály tenké, maximálně bavlněná lehká látka. Tady šlo zcela netradičně o látky
silné, povětšinou potahové nebo závěsové. A tak mne napadlo že nějaké takové podobné tady mám.
A tak vznikla tahle kolekce, nazvaná Zámecká ......





Překvapilo mne jak zajímavě může vypadat kimekomi v jedné barvě kdy vzor vykresluje jen slabá kontrastní linka a že se překvapivě dobře z těch silnějších potahovek tvoří .....

Komentáře