Zakázky i hraní jen tak .....


Vloni se mi splnilo to o co jsem usilovala přes rok.
Získat opravdu dobrou zakázku a ukázat co umím. A ta zakázka přišla a zněla na 50 ozdob. 25 kouliček a zvonků větších a 25 kouliček a zvonků menších. Jen s barevností jsem nebyla tak nějak spokojená ale když to tak mělo být .....Termín byl dost šibeniční ale i s nečekanou a neplánovanou čtrnáctidenní prodlevou jsem to stihla ještě tři dny před termínem. Sice jsem seděla u práce kolikrát až do půl jedné ale vyplatilo se. Nadšení bylo ohromné a tak je možné že se ozve i víc dalších lidí. Jo, a ta zakázka skončila ve Vídni Mrkající. Další už byla jen na deset kouliček a dvanáct mašlí a další jen po jednom, dvou nebo třech kusech. Ale i tak to bylo dobré a díky tomu jsem si mohla s dcerou udělat odpočinkový výlet do předvánoční Vídně. Jen škoda že jsem nevěděla kam ta moje zásilka dorazila, byla bych se třeba i zašla podívat. Stejné objednavatelce jsem ještě dělala i andělíčky s kterých byla taky hodně nadšená ....

Druhá zakázka, tady už mě barvy sedly lépe


Dostala jsem od jedné spřízněné duše krásnou modrou lurexovou stuhu a tak jsem hned musela vyzkoušet trochu ledovou kombinaci. Na kouličce .....


...... a na hvězdě. Taky od té spřízněné duše. Obě jsem si nechala pro sebe a mám je pověšené v okně


Velká koule (průměr 12 cm) poprvé jako komplet se stojánkem také na zakázku


Další na přání byl věnec a k němu košíček s růžičkami který jsem tu už představovala


A pak kouličky pro pracovníky z kanceláří Policie ČR



Když jsem vloni dělala kamarádovi na přání pana a paní Čertovi měla jsem před očima i čertovskou kouličku. Protože jsem vyfasovala nejen krásnou modrou ale i ďábelsky červenu lurexovou stuhu bylo jasno! Letos čertům přibude i koule!


Jako protiklad k ďábelskému je čtveřice andělíčků



A ještě jedna s ryze vánoční barevností. Ta byla jako poděkování za dobrou zakázku


Ale mnohem raději než špendlený patchwork dělám řezaný. Dvě kouličky do vánoční blogové výměny. Patřila k nim ještě i modrá vločka z minulého článku



Zbývající jsou moje hrátky a nápady z bezesných nocí. A navíc ty krásný vánoční látky jsem objevila až po tom co bylo všechno hotovo ...... ale zase mi to nedalo je nevyzkoušet. Navíc dvě už vím kam poputují jako poděkování





A ještě trio zvonků také na přání. Já prostě tuhle techniku miluju

Komentáře