Po letech ...


.... stagnace a po přestěhování sem 
na blogspot opět začíná ožívat tenhle blog. Ve smyslu toho, že se bude představovat moje tvoření. Už ho hodně ubylo,  kimekomi už jsem dala k ledu, pár let bylo v kurzu kanzhashi a všechno možné ze stužek, hlavně svatební kytice, dokonce jsem si udělala i poloprofi e- katalog  na Webnode, ale de facto k ničemu to nebylo. Víc lidí mne oslovilo díky stránkám na Fb. Ale jsem člověk chlubivý, a tak jsem si řekla, že by tenhle blog mohl zase znovu žít. Když už jsem nenechala jeho existenci majiteli Blog.cz ukončit plánovanou euthanazií a přetáhla si ho sem. Když jsem tak prohlížela co vlastně jsem z mého tvoření tady publikovala, zjistila jsem, že to byl opravdu jen zlomek toho co jsem všechno dělala. Nebudu sem dávat další z věcí které v mezidobí vznikly, na to dám když tak do menu odkaz na ten e-katalog kde je opravdu všechno (jéžiš, snad jo)

A abych  šla po nějaké časové ose, dnešek je věnovaný svatebním kyticím a výzdobě ....


Původně myšlená jako promo a svatební nakonec skončila jako dárková u jedné paní, která si ode mne objednala nějakých patnáct reflexních kytiček na kabelky pro sebe i své kamarádky. I tahle šla kamarádce k narozeninám


Tahle a ještě jedna není ze stužek, ale z pěnových růží. Stále jí mám stejně jako tu vintage s peříčky a druhou kyticí z pěnovek mám pořád doma. Doplatila jsem na nezodpovědné nevěsty které si objednaly, já jim udělala co chtěly a ony už se neozvaly....
Následující fotky této limetkovo-champagne kytice a růžovo-bílo-mint kytice jsem dělala pro dvě sestry. Nejdřív si objednala jedna a po půl roce druhá. To člověka hodně potěší, obzvlášť když vám ještě pošlou fotky ze svatby. A jsou spokojené... to je opravdu dobrý pocit

Dělala jsem nejen kytice, ale i náramky pro družičky



Tahle výzdoba a kytice na následující fotce byla první věc kterou jsem dělala na zakázku a kdy mne zadavatelka pěkně vyšplouchla. Objednala hafo věcí a přestala komunikovat. Kytici jsem měla doma skoro rok, ale svou nevěstu si nakonec našla, a výzdobu si koupila jiná nevěsta



Komentáře