Ačkoliv jsem ...

 

.... kdysi zařekla, že stužkové kytice už 

nikdy, nakonec se ukázalo, že právě ony jeden čas patřily k věcem které jsem dělala několika nevěstám na zakázku. Jedna kytička putovala k mamince, teď jí mám zase zpět, dvě jako gratulační, no a tři jsem zkoušela jako něco netradičního a ty mi tu zůstaly doma ....


Košíček k narozeninám pro mojí maminku


Trochu jiná svatební kytice, styl pro boho nebo vintage svatby. Ve světě hodně oblíbené, u nás zatím moc neletí, a tak visí ve skříni



Tuhle kytičku si objednala nevěsta jako házecí. Svou svatební ze živých květin ve stejných barvách si chtěla nechat



Tato kytice byl pokus o převislou a je z pěnovek, první nestužková.
Taky jí mám stále doma


A jsme zas u stužek. Set kytice, pírka pro ženicha a náramků pro družičky




Když se vaše práce líbí jedné nevěstě a má pozitivní ohlasy u všech svatebčanů, potěší to. Ale když si u vás v rozmezí půl roku objedná stejný set i sestra první nevěsty na svou svatbu, je to radost dvojnásobná


Pomalu začínám být alergická na bílofialové svatby. To je už druhá kytice v té barevnosti kdy mne nevěsta vyšplouchla tím že si objednala a když bylo hotovo, přestala komunikovat. A to si naporoučela i kytičku pro maminku. Naštěstí jsem se do ní nepustila, takže nakonec  skončila u mě ve skříni jen tahle kytka. A v krabici hromada růží a jiných doplňkových věcí. Opět na přání pěnovky



První zakázka v té bílofialové kombinaci a první nevěsta která mne hodně naštvala. Naobjednala si věcí, výzdoby na auta, ozdoby do vlasů, kytici, korsáž pro ženicha a nakonec zmizela z fb a tak jsem tu měla hromadu věcí které nikdo nechtěl. Je pravdou, že výzdoba na auto se prodala do dvou měsíců, ale kytice tu zůstala rok. Ale nakonec i ona si našla svou nevěstu




Komentáře

  1. To je krása, umíš vytvořit nádherné kytice. A také je hezky nafotit.
    Nechápu, že si lidé něco objednají a pak dělají mrtvého brouka. Vidím to i ve skupinách na FB. To potom přejde chuť něco dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, naučila jsem si brát na všechno tvoření zálohy, jenže stejně jsem se nechala uchlácholit tím, že peníze přijdou a začala dělat dřív, protože to bylo docela na krátkou dobu. Opět se mi ta moje dobrota nevyplatila....

      Vymazat

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde necháváte své laskavé komentáře