Dost mě baví ...

 


.... v poslední době dvě věci. Jedna tedy už déle a vlastně i znovu, a druhá tak necelý rok. Začnu tou druhou, protože už jsem tady výsledky téhle zábavy uveřejňovala. Je to šití ze starých džín. Dělala jsem pro Bobuli dva medvídky, a pak jsem narazila na YT na návod na takovou roztomilou tašku. Když jsem jí Bobuli ukázala a zeptala se jestli by se jí líbila a chtěla takovou tak nadšeně kývala hlavičkou, div si jí neukývala. A tak na ní došlo a tady je výsledek. 


Druhá věc, která se dá brát jako tvoření je nehtařina. Kdysi už jsem si nehty dělávala, dokonce pravidelně i jedné známé, ale pak mne to nějak přestalo bavit. Teď, dva roky zpátky, jsem se zas do toho pustila a dělám si jen tak sama pro sebe. Některé z mých pokusů...





Komentáře

  1. Verunka, mi kouká přes rameno a kabelka se jí líbí. Mně také i Tvoje upravené nehty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malá si v ní nosí občas ty džínový medvídky. Takže to má pěkně do barvy i materiálu sladěné ;-)

      Vymazat
  2. Krásné nehtíky. Ale u mě by neuspěly, jelikož se neustále hrabu v hlíně a záhonech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeš se divit, ale já se s nima v hlíně hrabu. Občas si vzpomenu na rukavice, ale většinou se hrabu bez nich....popravdě jsem dělala s umělákama vždycky všechno.

      Vymazat
  3. Kabelka parádní a nehtíky super,u mě bohužel nevydrží:-) já je prostě během jednoho dne totálně zničím:-) jsem kazisvět,já je musím mít prostě kratký,tedy skoro žádný.-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já si gelovky dělám sama, takže opravy jsou možné ihned. a i když dělám na zahradě nebo v práci málokdy se mi stalo, že bych si je zlomila. I gelové laky mi vydrží týden i déle, jenže já mám ráda změnu, tak to je vždycky tak ten týden...

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi ty nehty moc. Já jsem si vždy přála mít krásné nehty, ale mám je hodně lámavé a třepivé. Stačí umýt nádobí a jsou z nich hadry, ze kterých hned lak sleze nebo se loupe. A to jsem zkoušela i všelijaké fixace laku. Snacha si chodila dělávat nehty do studia a měla je vždy nádherné. A já koukám ženám na ruce a závidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě jsem na tom stejně jak ty. Takže nejdřív jsem chodila do studia, pak jsem si je dělala sama, pak zase do studia a teď už zas čtyři roky si je dělám sama....

      Vymazat

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde necháváte své laskavé komentáře