Medvídek a koulička ...

 


.... nebo - li výsledek propršeného 

svatováclavského víkendu. Bylo tak šeredně, že ven se jít nedalo a tak jsem se konečně dokopala k tomu, že jsem zkompletovala objednaného medvídka, opět z džínoviny a přivedla na svět nápad, který mám v hlavě už dost dlouho. Navíc jsem se s ním vrátila k tvoření které už nechávám odpočívat dobrých pět let ....




Tenhle nápad na dandičí kouličky mne napadl když jsme měli v plánu udělat díky kokotviru setkání místo na jaře na podzim. Vždycky něco málo pro účastníky vytvořím a tak jsem si říkala udělám vánoční kouličku. Jenže opět kokotvirus zasáhl a setkání nevyšlo ani teď na podzim. Ale kouličku jsem si prostě vyzkoušet musela. Takže na jaro si budu muset vymyslet něco jiného. Tedy ono už mám, udělám srdíčka 





Komentáře

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde necháváte své laskavé komentáře