Menší sestřička ...

 


.... většího bratříčka. Aneb když má být něco menší

ale je to větší, tak se to menší došije. Minulý výtvor, batůžek jsem plánovala původně v menším formátu, ale nějak jsem to úplně neodhadla. Nic tragického, batůžek byl potřeba a tak jsem si to menší, tedy crossbody kabelku ušila také. Výhodou je, že se složí naplacato a strčí do většího zavazadla, není těžká, a vejde se do ní jak foťák, tak peněženka i telefon, nebo foťák, telefon a malá lahvička s pitím. A tak vznikla modrá dvojka ....


Na kapsu uvnitř jsem úplně zapomněla, tak tentokrát je na zadní části z venku. 


Proplétání jsem zkusila tentokrát šikmé


Na recykling se hodí všechno. Zipy na ozdobnou květinu, poutka na uchycení karabinek, pásek na popruh přes rameno. 


Džínové šití mě baví, ale musím se krotit aby nakonec nebylo té modré moc. Ale přiznávám, že mi to bude chybět. Ale ještě mám nastřiženo na jedno zvířátko. Zatím neřeknu na jaké, pokud se povede jak má, tak vám ho samozřejmě ukážu!


Komentáře

  1. Modrá je dobrá, taková taštička by se mi moc líbila. Těším se na zvířátko, jsem moc zvědavá, co to bude. Že by zajíček? -)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde necháváte své laskavé komentáře